NRSE i siffror 2020-2021

Vi fortsätter att växa trots att pandemin fortsatt påverkat traditionella tjänster som levereras till arbetsplatsen negativt under större delen av året. 


Allvarliga incidenter
: 0, vilket också var målet, säkerhet är något som är väldigt viktigt för oss och för våra kunder, så att vi återigen uppnår nollvisionen känns mycket bra.


Personalomsättning
: 5%, personalomsättningen är en siffra som kan berätta mycket, det är en låg siffra generellt och inte bara sett till vår bransch. 


För oss betyder det att vi lyckas med en viktig del av vår egen arbetsplatsstrategi; att kunna attrahera rätt människor till NRSE och att de vill stanna kvar. 


Att vi lyckas behålla nyckelpersoner betyder att vi kan erbjuda kontinuitet och utveckla vårt erbjudande genom att fortsätta stärka det genom kompetensutveckling.


NKI
: 80 Nöjd-Kund-Index, målet var 80, så vi nådde precis målet. Vi fick mycket bra feedback, men samtidigt var inte alla så nöjda som vi hade hoppats på, men vi ser det som positivt att vi har mycket kvar att utveckla och förbättra. Stort tack till alla som deltog och kom med värdefull feedback, vi tar till oss det ni säger och kommer att följa upp på årets undersökning innan årets slut.


NMI
: 89 Nöjd-Medarbetar-Index, även om det är ett mycket bra resultat är målsättningen mycket hög och målet var minst 90, NRSE har en vision om att inte bara vara kundernas bästa val, utan även de anställdas.


Kundretention
: 99,39% en mycket hög siffra som här mäts årsvis, kundretentionen säger väldigt mycket om vad vi är för typ av företag, den höga siffran betyder att vi i stort sett behåller alla våra kunder samt att de förnyar sina avtal.


Omsättning
: 40 Miljoner +25%, vi blev ett Gasellföretag för tredje året i rad och ett av Europas snabbast växande företag enligt Financial Times FT 1000.


Co2 neutral
: Vår verksamhet är klimatneutral genom fortsatt minskade Co2-utsläpp i relation till verksamhetens storlek samt genom att vi klimatkompenserat.