Kontorsmaterial

Ta del av förmånliga ramavtal samtidigt som ni får hjälp av vår inköpsavdelning att sänka era kostnader genom att hitta likvärdiga produkter som också är hållbara.

Med personlig service från vår erfarna inköpsavdelning får ni hjälp att hitta rätt produkt till rätt pris. Alltid med fokus på hållbarhet.

Har ni också letat efter ett seriöst och nytänkande företag som kan leverera det som behövs för att ni ska få en hållbar arbetsplats med hög medarbetarupplevelse och bra arbetsmiljö där allt bara funkar? Kontakta oss så berättar vi mer.

Vi svarar på ditt mail inom 24 timmar.

Tack för ditt meddelande. Vi svarar inom 24 timmar!
Något gick fel. Vänligen kontakta oss direkt via antingen telefon eller mail.

Hållbara inköp

Hållbara inköp är en viktig del av vår verksamhet, det gäller vår egen verksamhet såväl som våra kunders. En väldigt uppskattad tjänst för våra kunder är att vår erfarna inköpsavdelning hjälper till att hitta rätt produkt till rätt pris genom förmånliga ramavtal med flera samarbetspartners där vi alltid tipsar om likvärdiga produkter som även är hållbara. Hållbara inköp är även en del av vår tjänst Sustainable Workplace och underlättar för de företag som har en striktare inköpspolicy med mål om t.ex. 75% gröna inköp till kontoret.

Sänk kostnaderna

Det enklaste sättet att hjälpa er att sänka era kostnader är att vi ser över era mest frekvent beställda produkter och dubbelkolla de artiklarna mot alla våra ramavtalspartners. Därefter skapar vi en inloggning till er egen kundportal med bättre priser.

Personlig service

Inköp av kontorsmaterial kan handla om väldigt mycket och vår inköpsavdelning är mycket erfaren. Vi har exempelvis hjälpt våra kunder att skicka syrgasmaskiner till kontor i Indien vilket inte hör till det vanliga, men det är inte heller helt ovanligt att våra kunder har specialförfrågningar om nya artiklar eller behöver någon att bolla med. Vi tror på att personlig service där vi lär känna er och ert behov gör vår gemensamma uppgift enklare att välja rätt.